Персонал Львів: резюме та пошук співробітників в Львові, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Львові швидко, шукаю резюме в місті Львів.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Львові. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Львові, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Львові!

Резюме: Продажі (Львів)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Львів
  • Досвід роботи: 15 рок. 3 міc.
  • Графік роботи: полный рабочий день
  • Стать: мужской

Досвід роботи

  • Менеджер із збуту покрівельних матеріалів АРСЕНАЛ, ПГ <p>Організація та здійснення продажів покрівельних матеріалів. Пошук потенційних ринків збуту. Пошук і залучення нових клієнтів в В2В та В2С каналах збуту, формування та ведення клієнтської бази. Здійснення «холодних» дзвінків, робота в «полях». Проведення переговорів, презентацій. Укладання договорів, повний супровід угод, прорахунок покрівлі та супутніх товарів. формування замовлень. Взаємодія з виробництвом. Ведення документообігу, звітність.<br />Досягнення: Розширення бази клієнтів від 0 до 15. Збільшення обсягу продажів. Виконання планових показників</p>
  • Менеджер салону елітної сантехніки ТОВ "Епіцентр К" <p>Розширення В2В та В2С канали збуту Консультація та обслуговування клієнтів, робота по залученню дизайнерів, майстрів, інсталяторів. Приймання товару. Робота з «проблемними» покупцями, та рекламацією товару. Проведення планових інвентаризацій. Стажування персоналу. Активний пошук клієнтів. Ведення клієнтської бази, документообігу, звітності.</p>
  • Продавець-консультант, сантехніка АТ"Нова Лінія" <p>Консультування та обслуговування клієнтів. Прийомка та розкладка товару на експозитурах. Робота з «проблемними» покупцями, та рекламацією товару. Проведення планових інвентаризацій. Стажування персоналу. Ведення клієнтської бази, документообігу, звітності.</p>
  • Керівник міні-борошномельного комплексу DDD ltd <p>Організація і контроль виробничих процесів по обмолоту зерна. Контроль постачання сировини для виробництва борошна і комбікорму. Робота з клієнтами (укладання договорів обговорення термінів виконання замовлення, оплати, умов відвантаження і доставки). Управління персоналом (підбір, навчання, постановка завдань, контроль їх виконання, облік робочого часу та ін.) В2В та В2С продажі.<br />Контроль закупівлі зернових, ведення документації, звітності.</p>
  • Менеджер зі збуту, юстувальник МП "Кінескоп" <p>В2В та В2С продажі, організація та здійснення продажів продукції. Пошук нових клієнтів і залучення нових клієнтів. формування та ведення клієнтської бази. Проведення переговорів, презентацій. Укладання договорів, повний супровід угод формування замовлень. Взаємодія з виробництвом. Ведення документообігу, звітність.</p>

1. Оператор компьютерного набора, водительское удостоверение ВС.

2. Прошел ряд тренингов по активным продажам.

 



Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








Jobs.ua рекомендує переглянути: