Резюме: Керівник відділу (Львів)
- Дата додавання:
 - Зарплата:
 - Місто: Львів
 - Досвід роботи: 8 рок. 2 міc.
 - Графік роботи:
 - Стать: мужской
 
Досвід роботи
- Керівник відділу майнових відносин та тендерних процедур Управління матеріально - технічного забезпечення  Бюро економічної безпеки України   <p>- керівництво діяльністю відділу, розподіл обов’язків між працівниками, контроль їхньої роботи;</p>
<p>- здійснення моніторингу змін у закупівельному та суміжному законодавствах;</p>
<p>- планування і визначення потреби в товарах, роботах і послугах, що плануються закуповуватися;</p>
<p>- узагальнення потреби структурних підрозділів центрального апарату Бюро економічної безпеки України в необхідності канцелярських товарів, паливно-мастильних матеріалів та господарських товарів;</p>
<p>- проведення аналізу інформації щодо цін на товари, роботи/послуги та формулювання структурованих висновків;</p>
<p>- забезпечення підготовки, складання та оприлюднення річного плану закупівель товарів, робіт та послуг за державні кошти та подання змін до нього; </p>
<p>- розробка тендерної документації, протоколів уповноваженої особи тощо;</p>
<p>- проведення публічних закупівель в електронній системі закупівель Prozorro ;</p>
<p>- надання роз'яснення особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівлі / спрощеній закупівлі, у разі отримання відповідних звернень через електронну систему закупівель у терміни, та відповідно до вимог чинного законодавства про публічні закупівлі та інших нормативно-правових актів;</p>
<p>- укладання договорів з постачальниками комунальних та іншими надавачами послуг, а також контроль за їх виконанням;</p>
<p>- організація роботи, направленої на внесення змін до договору (у разі необхідності), звітування про його виконання;</p>
<p>- укладання договорів оренди нерухомого майна, що належить до державної власності.</p> - Головний спеціаліст відділу господарського забезпечення Управління матеріально – технічного забезпечення  Бюро економічної безпеки України   <p>- складання та затвердження   річного плану закупівель, а також здійснення вибору процедури закупівлі;</p>
<p>- розробка тендерної документації, протоколів уповноваженої особи тощо;</p>
<p>- проведення аналізу інформації щодо цін на товари, роботи/послуги та формулювання структурованих висновків;</p>
<p>- проведення публічних закупівель в електронній системі закупівель Prozorro ;</p>
<p>- забезпечення оприлюднення інформації в електронній системі закупівель звітів про договір про закупівлю, укладених без використання електронної системи закупівель;</p>
<p>- прийняття участі у підготовці проєктів договорів про закупівлі;</p>
<p>- розміщення структурних підрозділів БЕБ та створення належних умов для праці співробітників;</p>
<p>- забезпечення транспортного обслуговування центрального апарату БЕБ.</p> - Головний спеціаліст сектору тендерних закупівель Управління бухгалтерського обліку та господарського забезпечення  Міністерство аграрної політики та продовольства України  <p>- складання та затвердження
річного плану закупівель, а також здійснення вибору процедури закупівлі;</p>
<p>- розробка тендерної документації,
протоколів уповноваженої особи тощо;</p>
<p>- проведення аналізу інформації
щодо цін на товари, роботи/послуги та формулювання структурованих висновків;</p>
<p>- проведення публічних закупівель
в електронній системі закупівель Prozorro;</p>
<p>- забезпечення оприлюднення
інформації в електронній системі закупівель звітів про договір про закупівлю,
укладених без використання електронної системи закупівель;</p>
<p>- укладання договорів з
постачальниками комунальних та іншими надавачами послуг, а також контроль за
їх виконанням;</p>
<p>- організація роботи, направленої
на внесення змін до договору (у разі необхідності), звітування про його
виконання;</p>
<p>- забезпечення оприлюднення
інформації та звіту про виконання договору про закупівлю, з дотриманням вимог
щодо термінів оприлюднення інформації в електронній системі закупівель,
передбачених законодавством.</p> - Головний спеціаліст відділу закупівель Департаменту фінансового та бухгалтерського забезпечення  Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру  <p>- проведення публічних закупівель   в електронній системі закупівель Prozorro;</p>
<p> - розробка тендерної документації, протоколів уповноваженої особи тощо;</p>
<p>- укладання договорів з постачальниками комунальних та іншими надавачами послуг, а також контроль за їх виконанням;</p>
<p>- організація роботи, направленої на внесення змін до договору (у разі необхідності), звітування про його виконання;</p>
<p>- забезпечення оприлюднення інформації в електронній системі закупівель звітів про договір про закупівлю, укладених без використання електронної системи закупівель;</p>
<p>- забезпечення оприлюднення інформації та звіту про виконання договору про закупівлю, з дотриманням вимог щодо термінів оприлюднення інформації в електронній системі закупівель, передбачених законодавством.</p> - Заступник начальника управління - начальник відділу матеріально-технічного забезпечення, управління матеріально-технічного забезпечення   Головне управління ДПС у Київській області   <p>- керівництво діяльністю відділу,   розподіл обов’язків між працівниками, контроль їхньої роботи;</p>
<p>- здійснення моніторингу змін у закупівельному та суміжному законодавствах;</p>
<p>- здійснення заходів щодо забезпечення адміністративно-господарської діяльності ГУ ДПС у Київській області;</p>
<p>- формування прогнозних показників видатків бюджету на наступний рік із питань, що відносяться до компетенції відділу;</p>
<p>- підготовка пропозицій щодо розподілу виділених бюджетних коштів на господарські та інші потреби ГУ ДПС у Київській області;</p>
<p>- проведення аналізу інформації щодо цін на товари, роботи/послуги та формулювання структурованих висновків;</p>
<p>- проведення публічних закупівель в системі Prozorro (розробка тендерної документації, протоколів нарад тощо);</p>
<p>- укладання договорів з постачальниками комунальних та іншими надавачами послуг, а також контроль за їх виконанням.</p> - Головний спеціаліст відділу аудиту бюджетних установ управління аудиту   Департамент внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (КМДА)  <p>- аналіз фінансово-господарської   діяльності підконтрольних суб’єктів щодо цільового та законного використання   бюджетних коштів, правильності ведення бухгалтерського обліку, правильності визначення   фінансових результатів, збереження та використання комунального майна;</p>
<p>- участь у проведені внутрішніх аудитів, аудитів фінансово- господарської діяльності підприємств, установ та організацій, розробка пропозиції по удосконаленню контролю, проведення моніторингу врахування рекомендацій;</p>
<p>- проведення моніторингу закупівель товарів, робіт/послуг, що здійснюються за державні кошти, аналіз тендерної документації та інше.</p>
<p>- розгляд за дорученням начальника відділу листів, заяв, скарг громадян про факти порушення законодавства з фінансових питань.</p> 
				Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua
				
				
			
			Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua
Схожі резюме на роботу:Керівник відділу
- Резюме Зарплата
 - 
														
														договорная
 - 
														
														договорная
 - 
														
														15000 грн.
 - 
														
														50000 грн.
 - 
														
														50000 грн.
 - 
														
														40000 грн.
 - 
														
														60000 грн.
 - 
														
														35000 грн.
 - 
														
														договорная
 - 
														
														16000 грн.