Персонал Львів: резюме та пошук співробітників в Львові, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Львові швидко, шукаю резюме в місті Львів.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Львові. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Львові, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Львові!

Резюме: Директор з франчайзингу, Керівник відділу франчайзингу (Львів)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Львів
  • Досвід роботи: 17 рок. 2 міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: мужской

Досвід роботи

  • Директор з франчайзингу INVIVO CLINIC <ol><li>Формування відділу, участь у підборі співробітників та у проведенні їх навчання/стажування/атестації/підвищенні кваліфікації, розробка KPI показників співробітників.</li><li>Керівництво, координація та контроль роботи співробітників відділу: постановка завдань та визначення їх пріоритетності, планування активності менеджерів, контроль виконання завдань та планів.</li><li>Вивчення та аналіз загального стану ринку франчайзингу та його учасників, стану попиту та пропозиції. Оцінка конкурентоздатності франчайзингових пропозицій на ринку, періодичне проведення порівняльного аналізу по цим франшизам.</li><li>Розробка і реалізація франчайзингової стратегії компанії, забезпечення виконання плану продажів і поставлених перед проєктом завдань у регіонах присутності компанії.</li><li>Аналітика, контроль та сприяння виконанню планових показників проєкту франчайзингу.</li><li>Розробка та коригування франчайзингової пропозиції. Створення бізнес-форматів франшизи, їх економічне і маркетингове обґрунтування.</li><li>Постійний моніторинг, побудова та корекція воронки продажів франшизи.</li><li>Розробка, впровадження та підвищення ефективності процесів з продажу франшизи.</li><li>Участь у розробці покрокових алгоритмів та методичних матеріалів для успішного ведення бізнесу франчайзі.</li><li>Участь у плануванні та ініціації рекламних кампаній з просування франшизи.</li><li>Допомога з пошуком та відбором потенційних партнерів (В2В), допомога з веденням складних переговорів та реалізації експериментальних форматів франшизи.</li><li>Організація та контроль відкриття франчайзингових об'єктів.</li><li>Контроль за дотриманням стандартів і регламентів у франчайзингових об'єктах.</li></ol><p><strong>Результати:</strong></p>
    <ul><li>Створення високоефективного відділу франчайзингу (підготовка штатної структури відділу, функціоналу працівників, системи KPI, підбір/навчання/стажування/атестація персоналу).</li><li>Підготовка зовнішнього блоку проєкту (робота з потенційними та існуючими інвесторами-франчайзі, супровід функціонуючих франчайзингових об`єктів, аудити франчайзингових об`єктів тощо) та внутрішнього блоку проєкту (взаємодія працівників відділу на рівні окремого проєкту, відділу, між відділами на рівні офісу, інжиніринг внутрішніх бізнес-процесів та окремих операцій тощо).</li><li>Побудова франчайзингової мережі (100+ проданих ліцензій за перший рік), експансія на нові регіональні ринки, розвиток існуючої франчайзингової мережі у період війни, розробка та реалізація "антикризових" рішень.</li><li>Оптимізація рекламних кампаній та бюджету з просування франчайзингового проєкту. Постійне удосконалення оффера франшизи, впровадження нових форматів франшизи та зміна існуючих, перегляд ЦА тощо.</li></ul>
  • Директор з франчайзингу ANDRE TAN <ol><li>Розвиток, управління та контроль франчайзингових програм: а) мережа бутиків одягу ANDRE TAN (формати: дитячий одяг, жіночий одяг, мультиформат), к-сть магазинів 40+; b) Academy Stule &amp; Design by ANDRE TAN (дизайн освіта), 2-а заклади.</li><li>Антикризовий менеджмент франчайзингової програми (період COVID-19, локдаун, економічна криза).</li><li>Коригування стратегії масштабування на основі фінансових показників, думок споживачів і аналізу конкуренції.</li><li>Пошук та ведення повного циклу переговорів з потенційними партнерами (внутрішній та зовнішній ринки).</li><li>Ведення переговорів з ТРЦ України, щодо надання вакантних площ та їх вартості.</li><li>Участь у розробці маркетингових заходів на сезон.</li></ol><p><strong>Результати: </strong></p>
    <ul><li>Відкриття 5 нових мультиформатних бутиків "ANDRE TAN".</li><li>Утримання діючих партнерів у період глибокої депресії (війна, локдаун, політична/економічна кризи).</li><li>Розробка та запуск нового франчайзингового проєкту дизайн-освіти Academy Stule &amp; Design by ANDRE TAN.</li><li>Відкриття першого партнерського навчального закладу Academy Stule &amp; Design by ANDRE TAN у м. Дніпро.</li></ul>
  • Засновник, Консультант з франчайзингу Franchise Capital <ol><li>Консультаційні послуги зі створення та розвитку бізнесу за схемою франчайзингу (Україна, Казахстан, Киргизстан, країни Східної Європи).</li><li>Розробка та вдосконалення повного комплекту документації (франчайзинговий пакет) для франчайзингових мереж.</li><li>Розробка маркетингової стратегії просування франшизи на ринку.</li><li>"Експорт" вітчизняних франшиз (Європа та країни Азії) та "імпорт" міжнародних франчайзингових проєктів в Україну.</li><li>Пошук, відбір та ведення переговорів з потенційними франчайзі.</li><li>Виступ на профільних та бізнес івентах.</li></ol><p><strong>Результати: </strong></p>
    <ul><li>Розроблено понад 200 франчайзингових проєктів в абсолютно різних сферах бізнесу у понад 7 країнах світу. Наші клієнти: Metro Cash and Carry, NOVUS, Re/Max, Mail Boxes ETC. (Україна/Казахстан/Киргизстан), DELFAST, Small Fruit, ZARINA, ANDRE TAN, Академія Стилю та Дизайну ANDRE TAN, TROLLBEDS, Soup Culture, Race Nation, ADONIS, М`ясторія, Rock School, MVK, PESTO CAFE, Kid'IT, НАСОЛОДА Sweets &amp; Bakery, Perfect Balance, MIKO - Made In Korea (Казахстан), INVIVO CLINIC (Україна/Казахстан/Киргизстан), Експрес Стрижка, Perfect Balance, BEAUTY PROF, Бінокль Кава, KIWI, MUZCOOL, LETS GO, KIDS!, Вікна PERFECT, Меморіал Сервіс, VILLA terra та багато інших.</li><li>Особисто відкривав представництва компанії у м. Алмати (Казахстан), Бішкек (Киргизстан) та Вроцлав (Польща).</li><li>Запуск власного навчального бізнес-проєкту для підприємців.</li><li>Понад 400 різноформатних виступів на бізнес заходах різних рівнів.</li></ul>
  • Керівник відділу франчайзингу NOVUS <ol><li>Моніторинг ринку франчайзингу ритейлу країн СНД та Сх. Європи, конкурентный бенчмаркинг, SWOT-аналіз проєктів.</li><li>Розробка франчайзингової програми з нуля (кілька форматів: від магазину власних ТМ та магазину «біля будинку» до повноцінного гіпермаркету).</li><li>Чітке планування всіх етапів проєкту (проєктна команда понад 20 чол.), відслідковування дедлайнів, підведення проміжних результатів, звітність.</li><li>Підготовка всієї необхідної документації проєкту (франчайзинговий пакет), підготовка та оновлення стандартів роботи для франчайзингової мережі.</li><li>Розробка та адаптація програм навчання та стажування для персоналу франчайзингової точки.</li><li>Побудова каналів комунікації, внутрішніх алгоритмів, інженіринг та опис процедур взаємодії між відділами головного офісу компанії та партнерами у проєкті франчайзингу.</li><li>Створення відділу франчайзингу з нуля.</li><li>Планування відкриття ТТ по Україні, розробка стратегії розвитку проєкту.</li><li>Розробка та впровадження методів та інструментів з пошуку і залучення потенційних франчайзі.</li><li>Проведення індивідуальних та групових презентацій проєкту потенційним франчайзі (вся Україна).</li><li>Участь у франчайзингових подіях України (виставки, бізнес сніданки, дні відкритих дверей тощо).</li><li>Розробка методики оцінки та аналізу потенційного партнера, ухвалення рішення про взаємодію з партнером.</li><li>Контроль повного циклу відкриття ТТ (від проведення перемовин до офіційного відкриття) та взаємодія з усіма відділами компанії.</li><li>Контроль за дотриманням стандартів роботи ТТ.</li><li>Певний час паралельно виконував (поєднував) функціонал керівника відділу імпорту.</li></ol><p><strong>Результати:</strong></p>
    <ul><li>Створення сучасного масштабного проєкту франчайзингу з нуля.</li><li>Успішно проведений точковий пошук та відбір перших потенційних партнерів (без анонсування проєкту на ринку). Застосована практика продажу пакету ліцензій (на 3-и ТТ) у "одні руки", орієнтовна сума угоди від 2 млн. доларів США.</li></ul>
  • Координатор франчайзингового проєкту "Щедрий Кошик" (мережа магазинів біля дому) Metro Cash &amp; Carry Ukraine <ol><li>Розробка та адаптація проєкту з урахуванням наявного успішного польського та болгарського досвіду роботи.</li><li>Розробка "Brandbook" та "Toolbook", підготовка всіх процедур та інструкцій по проєкту.</li><li>Спільно з відділом маркетингу постійний пошук та підготовка інструментів щодо масового інформування потенційних франчайзі.</li><li>Відбір, навчання та контроль роботи регіональної команди (25 чол.).</li><li>Спільно з відділом закупівель проведення переговорів із постачальниками обладнання.</li><li>Надання всебічної підтримки регіональній команді у складних проектах (планування торговельної площі магазину, підбір асортименту, мерчендайзинг, декорація тощо).</li><li>Побудова та підтримка ефективних партнерських відносин з учасниками програми (франчайзі).</li><li>Імплементації умов франшизи.</li><li>Контроль за процесом надання відстрочки платежу (фінансовий скоринг) клієнтам, підготовка всіх необхідних документів.</li><li>Контроль за дотриманням концепції проекту з боку Партнерів.</li><li>Робота з реалізації програм щодо покращення якості та задоволеності клієнтів.</li><li>Постійний аналіз основних показників ефективності проєкту.</li><li>Підготовка звітності для регіонального офісу в Польщі.</li></ol><p><strong>Результати:</strong></p>
    <ul><li>Створення складної багаторівневої програми з нуля спільно з європейськими колегами.</li><li>Успішна координація регіональної команди з 25-ти фахівців.</li><li>Станом на травень 2013 р. франчайзингова мережа "Щедрий Кошик" нараховувала 85 франчайзі.</li><li>Усі цілі поставлені керівництвом компанії до проєкту франчайзингу на 2011-2012 роки були перевиконані.</li><li>Активна участь у проєктних командах з розробки та запуску подібних програм у Казахстані та росії.</li></ul>
  • Менеджер по роботі з ключовими клієнтами (КАМ) Metro Cash &amp; Carry Ukraine <ol><li>Залучення нових клієнтів та робота з існуючою клієнтською базою.</li><li>Збір первинних даних про нових ключових клієнтів.</li><li>Планування повсякденної діяльності з відвідування існуючих та потенційних клієнтів.</li><li>Системні зустрічі та переговори з ключовими клієнтами щодо збільшення об'ємів продажів та рівня співпраці, укладання основних договорів.</li><li>Визначення та аналіз потреб клієнтів.</li><li>Ефективне збільшення продажів на закріпленій. території.</li><li>Обслуговування та постійний розвиток відносин з ключовими клієнтами.</li><li>Виконання поставлених цілей з продажу та високих стандартів обслуговування клієнтів.</li><li>Підготовка програм стимулювання для ключових клієнтів.</li><li>Підготовка інформації для аналітичних та статистичних звітів.</li><li>Активна участь у проектах, пов'язаних із просуванням компанії, виставках тощо.</li><li>Моніторинг цін, пропозицій та діяльності конкурентів.</li></ol>

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








Jobs.ua рекомендує переглянути: