Персонал Львів: резюме та пошук співробітників в Львові, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Львові швидко, шукаю резюме в місті Львів.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Львові. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Львові, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Львові!

Резюме: Директор (Львів)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Львів
  • Досвід роботи: 26 рок. 7 міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: мужской

Досвід роботи

  • Виробничий директор ТОВ Аграрний Холдинг "Авангард" (Avangardco.ua) <p>• розробка планів виробництва на плановий період; • аналіз та контроль виробничих</p>
    <p>показників; • повний контроль посадок поголів'я; • контроль якісного виробництва; •</p>
    <p>щоденний контроль складської логістики; • повний контроль забою птиці (від</p>
    <p>завантаження птиці на авто для забою до реалізації м'ясопродуктів); • управління</p>
    <p>процесом закупівлі основних ТМЦ на підприємства Холдингу; • бізнес планування; •</p>
    <p>керування аналітичним напрямком, виробничим та напрямком закупівлі, аудиту та</p>
    <p>директорами підприємств Холдингу (більше 30 об'єктів) • за результат відповідав</p>
    <p>безпосередньо напряму перед власником компанії.</p>
    <p>Навики реконструкції, модернізації, автоматизації виробництва. Автоматизація</p>
    <p>виробничої звітності. Організація ефективної роботи величезного колективу на</p>
    <p>високі показники діяльності. Проведення перемовин з клієнтами, керівниками і</p>
    <p>власниками великих компаній щодо постачання ТМЦ та виконання робіт.</p>
    <p>Перемовини з покупцями продукції, в тому числі з усіма супермаркетами на</p>
    <p>зустрічах. Сертифікація підприємств HACP, ISO. Досягнення найвищих виробничих</p>
    <p>показників з періоду створення компанії.</p>
  • Начальник відділу організації виробництва ТОВ Аграрний Холдинг "Авангард" (Avangardco.ua) <p>•розробка планів виробництва на плановий період; •аналіз та контроль виробничих</p>
    <p>показників; •управління процесом закупівлі основних ТМЦ на підприємства</p>
    <p>Холдингу; •бізнес планування; •керування аналітичним напрямком і напрямком</p>
    <p>закупівлі.</p>
    <p>Навики впровадження тендерних процедур закупівлі, автоматизація виробничої</p>
    <p>звітності. Розробка програми планування технології на плановий період з</p>
    <p>коригуванням її на факт.</p>
  • Генеральний директор групи птахофабрик ПНВК «Інтербізнес (Avangardco.ua) <p>- Повний аналіз та контроль господарської діяльності птахофабрик, що входили в</p>
    <p>структуру підприємства.</p>
    <p>- Юридична відповідальність за діяльність птахофабрик.</p>
    <p>- Проходження різного роду державних перевірок.</p>
    <p>- Сертифікація підприємств HACP, ISO.</p>
  • Заступник начальника аналітичного управління. ТОВ Аграрний Холдинг "Авангард" (Avangardco.ua) <p>•повний аналіз господарської діяльності підприємств Холдингу; •бізнес планування;</p>
    <p>•детальний аналіз всіх виробничих показників, виходячи з технологічної карти</p>
    <p>утримання птиці; •приймання участі у бюджетному процесі Холдингу; •розробка і</p>
    <p>аналіз планової карти посадок птиці на плановий період; •формування звітності</p>
    <p>Генеральному директору Холдингу; •керування відділом</p>
    <p>Навики впровадження та автоматизації всіх видів звітності (економічні, виробничі).</p>
  • Інвестиційна діяльність Власна справа <p>Інвестування в нерухомість. Оренда і продаж нерухомості. Особистий напрямок.</p>
    <p>Навики перемовин з клієнтами щодо купівля і продаж нерухомості, здача в оренду.</p>
  • Фінансовий аналітик ТОВ Аграрний Холдинг "Авангард" (Avangardco.ua) <p>•повний аналіз господарської діяльності підприємств Холдингу; •контроль ведення</p>
    <p>бухгалтерського обліку; •ведення управлінського обліку; •бізнес планування;</p>
    <p>•контроль та виконання бюджетного процесу; •контроль роботи фінансово-</p>
    <p>економічних підрозділів підпорядкованих підприємств у рамках управлінського та</p>
    <p>бухгалтерського обліку(бухгалтерів та економістів підприємств); •оптимізація</p>
    <p>використання ресурсів підприємств для зменшення собівартості і збільшення</p>
    <p>фінансового результату діяльності; •проведення щомісячних(річних) захистів</p>
    <p>фактичних і планових бюджетів з представниками підприємств підпорядкованих</p>
    <p>Холдингу (директор і економіст); •створення і оптимізація форм фінансової звітності;</p>
    <p>•участь у розробці облікової бухгалтерської політики підприємств Холдингу; •повний</p>
    <p>контроль та перевірка процесу преміювання працівників підприємств згідно із</p>
    <p>створеним механізмом преміювання (6000 працівників). •т.д.</p>
    <p>Розробка облікової політики в розділах: Доходи, Витрати, Запаси. Написання бізнес</p>
    <p>плану з детальним розрахунком щодо отримання кредитних коштів в банку на суму</p>
    <p>50 міліонів доларів. Запровадження системи мотивації на підприємствах Холдингу.</p>
    <p>Побудова процесу бюджетування з нуля.</p>
  • Начальник фінансового відділу ПАТ (АТЗТ) "Ритм", <p>- бюджетування (план-факт);</p>
    <p>- фінансова звітність - виконання щоденного управлінського звіту руху готової</p>
    <p>продукції від закупівлі сировини, виготовлення до реалізації продукції, контроль</p>
    <p>за щоденними звітами по залишках грошових коштів на рахунках банків і касі</p>
    <p>підприємства, залишків готової продукції та ТМЦ на складах, звіт дебіторської і</p>
    <p>кредиторської заборгованості, звіт по приходу і реалізації товарів в торгових</p>
    <p>точках підприємства;</p>
    <p>- планово-економічна діяльність - повний детальний аналіз витрат підприємства і</p>
    <p>надання керівникові пропозицій щодо їх оптимізації, аналіз точки беззбитковості</p>
    <p>на конкретний період, пропозиції по оптимізації оподаткування, план-факторний</p>
    <p>аналіз;</p>
    <p>- розрахунок і контроль собівартості(планова і фактична калькуляція собівартості</p>
    <p>виробництва готової продукції);</p>
    <p>- контроль дебіторської і кредиторської заборгованості;</p>
    <p>- контроль ведення бухгалтерського обліку в програмі «1С Бухгалтерія 7 та 8»;</p>
    <p>- контроль руху грошових потоків (контроль над виконанням планових показників</p>
    <p>доходів і витрат)</p>
    <p>- ціноутворення - встановлення і контроль цін на продукцію і товари;</p>
    <p>- контроль за поданням звітів в управління статистики, управління економіки,</p>
    <p>- антимонопольний комітет, обласну адміністрацію, управління агропромислового</p>
    <p>розвитку;</p>
    <p>- керування відділом;</p>
    <p>- інше.</p>
    <p>Запровадження бюджетного процесу з нуля. Запровадження аналізу діяльності по</p>
    <p>ринковим умовах окремо кожної ланки виробництва.</p>

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








Jobs.ua рекомендує переглянути: