Персонал Львів: резюме та пошук співробітників в Львові, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Львові швидко, шукаю резюме в місті Львів.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Львові. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Львові, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Львові!

Резюме: Бухгалтер (Львів)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Львів
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p><strong>Вік:31 рік</strong></p>
    <p><strong>Режим роботи:</strong> <strong>віддалена робота</strong></p>
    <p><strong>Перебуваю в шлюбі, Є д</strong><strong>итина</strong></p>
    <p><br /></p>
    <p><strong>ДОСВІД РОБОТИ</strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Головний бухгалтер</strong></p>
    <p>ТОВ Тіс Агро (Сільське господарство), Київ</p>
    <p>05.2020 −По теперішній час(1 рік 4 місяці)</p>
    <p>Головний бухгалтер з досвідом роботи 10 років.</p>
    <p>Працювала в аутсертинговій організації, у виробництві, торгівлі і сільському господарстві. Маю досвід роботи з різними клієнт-банками, Медок, Сота, Арт-Звіт, електронний кабінет, 1С підприємство 7.7, 8.2,8.3, 1С для аграріїв, MS Word, Excel.</p>
    <p>Обов`язки:</p>
    <p>1. Робота з клієнт-банком, оплата рахунків.</p>
    <p>2. Розрахунки з постачальниками та покупцями, акти звірок.</p>
    <p>3. Збір, систематизація, правильне оформлення первинних документів.</p>
    <p>4. Контроль стану розрахунків з бюджетом, своєчасна виплата усіх податків та подача фінансової, податкової та статистичної звітності.</p>
    <p>5. Виписка, реєєстрація та розблокування податкових накладних.</p>
    <p>6. Нарахування та виплата ЗП., інших виплат працівникам (відпускних, премій, лікарняних, декретних, і т.д.).</p>
    <p>7. Податковий облік.</p>
    <p>8. Кадровий облік та ведення кадрової документації.</p>
    <p>9. Складський облік.</p>
    <p>10. Ведення ФОП усіх систем оподаткування.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>ОСВІТА</strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Міжнародний Університет Фінансів</strong><strong> (Київ)</strong></p>
    <p>Бухгалтерський облік та аудит<br />повна вища, магістратура (Факультет Фінанси та Кредит) 09.2008 −05.2013(4 роки 7 місяців).</p>

    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>ЗНАННЯ МОВ:</strong></p>
    <p>Російська - Високий рівень (вільно),Українська - Високий рівень (вільно)</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Особисті якості, хобі, захоплення, навички:</strong> Особисті якості: уважність, комунікабельність, стресостійкість, оператівність дій, пунктуальність, швидка навчаємість.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Хобі:</strong> хенд-мейд. </p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: