Персонал Львів: резюме та пошук співробітників в Львові, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Львові швидко, шукаю резюме в місті Львів.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Львові. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Львові, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Львові!
<p>Досвід роботи</p>
<ul><li>Запуск кав’ярні – крамниці</li><li> Налагодження роботи з постачальниками, проведення переговорів, укладання договорів,</li><li> Активна робота з франчазером,</li><li> Розробка документації на встановлення додаткових торгівельних площ,</li><li> Підбір персоналу ‚навчання‘ створення мотиваційних програм по заробітній платі, розробка кар’єрних планів для працівників,контроль плинності кадрів та утримування рівня плинності в межах 10-15%,</li><li> Ведення обліково- звітної документації,</li><li> Бюджетування , контроль фінансів ,</li><li> Контроль за дотриманням технологій приготування страв, санітарних норм, правил безпеки закладу,</li><li> Налагодження роботи з гостями, контроль якості сервісу, участь в програмі лояльності</li><li> Організація кейтеренгових заходів</li><li> Управління HR напрямком компанії( кількість працівників 1500 осіб),</li><li> Впровадження HR політик компанії,</li><li> Активна рекрутингові діяльність ( активне відкриття нових, підтримка існуючих),</li><li> Моніторинг ринку праці</li><li> Розробка та впровадження мотиваційних та атестаційних програм</li><li> Розробка кар‘єрних планів</li><li> Розробка та впровадження стандартів роботи працівників різних ланок</li><li> Розробка та контроль за дотриманням якості роботи з гостями</li><li> Розробка та запуск внутрішніх HR проектів, в тому числі тренінгового центру, школи кухарів та ін.</li><li> Бюджетування, складання фінансових звітів,</li><li> Організація роботи структурних підрозділів, їх взаємодія,</li><li> Досвід роботи з контролюючими органами щодо санітарних норм, правил охорони праці, протипожежного захисту,</li><li> Управління колективом з розробкою мотиваційних та атестаційних програм,</li><li> Підтримка належного рівня обслуговування споживачів, контроль за технологією приготування та якістю виготовлення їжі,</li><li> Проведення банкетів, фуршетів,кейтерингових подій виконання стандартів компанії щодо роботи на кожному етапі росту( касир, інструктор з навчання працівників),</li><li> ведення відповідної касової документації,</li><li> навчання нових працівників з супроводом їх під час подальшої роботи,</li><li> контроль за рівнем списання продукції, ефективним замовленням продукції</li></ul><p><br /></p>
<p> Навчальні програми з менеджменту в межах LvBS. Львів, 2010 - 2012рр.</p>
<p> «Теорія та практика управління за Іцхаком Адізесом:теорія життєвих циклів компанії та вітамінний коктейль керівника» , Михайло Винницький , 2010 р.</p>
<p> « Інтернет комунікації на користь бізнесу», Ярина Ключковська, 2010р.</p>
<p> «Довіра як основа побудови ефективності бізнесу» , Мартін Райзер, 2010р.</p>
<p> «Intro 2012: управління стратегіями та фінансами компаній в часи невизначеності та змін» , 2012р.</p>
<p> «Управління персоналом в період невизначеності» ,2012р.</p>
<p> «Побудова ефективної системи бюджетування в компанії», 2012р.</p>
<p> HR семінар: « Управління персоналом у період турбулентності», Анна Власова, 2013р.</p>
<p> «Ефективні навички тайм-менеджменту» П. Шеремета. Львів,2008р.</p>
<p>v Тренінг ефективного лідерства І. Адізес. Київ,2014р.</p>
<p>v Тренінг активних продажів . Тренінговий центр Львівської майстерні шоколаду.Ужгород, 2013р.</p>
<p>v «Управлінні рестораном», Олександр Мусатов.Львів,2011-2012рр.</p>
<p><br /></p>
<p>Освіта:</p>
<p> Водійські права категорії B</p>
<p> Користувач 1С</p>
<p> MS Word</p>
<p> MS Excel</p>
<p><br /></p>